ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد. رکودی که چندان جریان قیمت های خودرو را در بازار تغییری نمی دهد و هر از گاهی کاهش قیمتی ناچیز یا افزایش قیمتی کم مهم ترین اتفاق بازار خودرو در یک هفته به شمار می آید. حالت دیگری نیز وجود دارد و بر اساس آن قیمت ها در بازار خودرو طی یک هفته ثابت باقی می ماند و بر این اساس نه افزایش و نه کاهشی قیمت قابل توجهی به ثبت نمی رسد. اتفاقی که در هفته ای که سپری شد برای بازار خودرو به ثبت رسید. بنابراین اگر هفته گذشته قیمت برخی خودرو ها کاهش داشتند در هفته ای که سپری شد قیمت ها در بازار خودرو ثابت باقی ماندند به طوریکه در خانواده پژو 206 دقیقا قیمت ها همانند هفته ماقبل بود. بر این اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲  تثبیت قیمت داشت و با  35 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد. این خودرو در مدل تیپ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان فروخته ‌شد و v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به 34 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت. 

پراید خودروی پر طرف دار دیگری که افزایش قیمت آن مدت ها در خیال شهروندان « باور نکردنی » تلقی می شد در هفته ای که سپری شد همانند خانواده پژو 206 تغییر قیمتی را ثبت نکرد. بر این اساس  پراید در مدل ۱۱۱ با قیمتی معادل ۱8 میلیون و 200 هزار تومان فروخته شد. پراید مدل ۱۳۱ نیز ثبات قیمت داشت و در هفته ای که گذشت ۱6 میلیون و 7۰۰ هزار تومان به فروش رفت. پراید در مدل ۱۳۲ نیز قیمتی برابر با ۱6 میلیون و 300 هزار تومان داشت.

حکایت ثابت ماندن قیمت خودرو هایی که در یکسال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشتند در هفته ای که سپری شد به پراید و پژو ختم پیدا نمی کند به طوریکه بسیاری دیگر از خودرو ها مانند مگان، تیبا و ماکسیما تغییر قیمتی نداشتند. بنابراین مگان 88 میلیون تومان، تیبا معادل 20 میلیون تومان و ماکسیما با قیمت 116 میلیون تومان فروش رفت.

در ادامه جدول قیمت خودرو در هفته ای که گذشت آمده است:

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1979
بازدید دیروز : 1664
بازدید هفته : 7691
بازدید ماه : 18048
بازدید کل : 480872
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2